środa, 27 marca 2013

WIELKANOC

WIELKANOC Zapowiada się piękny dzień,słońce świeci tak mocno ,że przed wyjściem trzeba założyć okulary,przez noc napadało prawie pół metra śniegu i teraz wszystko skrzy się i mieni. Wielki czwartek,miałam zaplanowane pieczenie babki cytrynowej,spacer w celu przytargania do domu gałęzi tarniny,na których można wieszać kolorowe pisanki no i po piętnastej wyjazd do Rajczy i Milówki na zakupy.Ciasta nie upiekłam bo trafiłam na blog Azalii no i wsiąkłam tam na dobre,warto było.Na spacer nie uda się wyjść bo tam gdzie są potrzebne mi gałęzie jest za dużo śniegu.Na zakupy pojedziemy jeśli odśnieżę dojazd do drogi.NAJWAZNIEJSZE,ŻE ŚWIECI SŁOŃCE...kliknij na pierwszy wyraz tego wpisu"wielkanoc",są tam życzenia dla ciebie

1 komentarz:

  1. Witaj
    Dziekuję za wpis w Księdze Gości i odwiedziny u mnie. Zapraszam częściej i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń